Friday, September 10, 2010

Pengalaman first day raya.

Assalamualaikum..

Hr ni first day kite beraye..so amacam korang?? best tak beraya tahun ni...mesti best kan..tp aku rasa tahun ni raya tak berapa meriah laaa.....sebab orang kampung aku macam balik kampung pulak. So, kampung aku macam sunyi sikit...

Aku tahun ni beraya macam biasa. Pagi pergi sembahyang raya, then balik salam-salam ngn family aku semua...mohon maap then apalagi, duit raya ah beb..hahaha..takdelah koranggg, aku tak banyak pun dapat duit raya. Bagi duit raya adalah ;p

Bila raya je..apalagi kan..mesti nak bergambar.. So, ni la antara gambar-gambar raya tahun ni..yang paling seronok, sha (anak sedara aku)..comeiiii gile pakai baju kurung..hehe





see anak sedara aku si sha ni..comel kan..





aku with sha..




banyakkkk lagi gambar sebenarnya..tapi dua keping cukup la eh..hehe..esok nak pergi beraya rumah membe-membe...sape nak ikot, jom!! heheh


chow cin chow



6 comments:

hafiz said...

beraya?

nk ikot bleh?
hehe..

ct kamila said...

meh2 nk ikot..

tp kna bg wet raye.. ;p

hafiz said...

eh, den x kisah kalo kna bg wet raya..

asal bleh ikot ekau p beraya den sanggup!!

hehe

ct kamila said...

haha...

meh lor...
bleh den dapat wet raye ;p

KaCaNg87 said...

ololoo..comeynyew sha..mok dare ye pom comey gok..hehe

ct kamila said...

kacang:

haha...toche2..nak wet raye!!

hihi