Sunday, September 19, 2010

mak aih!


Mak aih!

apo yang mak aih pun den tak tahu..haha. Xde lor, begini alkisahnya.Aku tak paham la sesetengah pihak yang PERASAAAN bagus. Tapi bagus ke? perasan je kot. muahahaha

ramai la yang macam ni sekarang. bajet bagus. Apa taknya, semua yang kita buat x betul la, salah la, incorrect la... * erk, kan sama maksud je tu..lalalala~

fine! berbalik kat cerita asal. ye la. mana tahan dengan orang macam ni. Asal kita cakap je, dye potong cakap kita, ko cakap tu salah la. Mende macam tu pon tak tahu. *wow, terasa pedasnya bak makan cili seguni. hahaha

Apa ko hengat ko cakap tu semua betul ke dik non oii! udah-udah la nak berlagak tu. Tak kemana pun nanti. Dengar la nasihat kak pah ni dik non!
*sejak bila aku jadi kak pah? musykil....hahaha

bagi aku la kan, ko belajar tahap tinggi mana pun tapi kalau tak reti nak respek orang, sampai bila-bila pun orang tak akan respek ko balik.

hurmm...

chow cin chow


2 comments:

CintaNajihah said...

hoho. mrh nmpk. btw selamat ari raye ea.. heeee

ct kamila said...

jiha:

hehe..lpas geram kat blog..cara yg bgus..hehehe

selamat hr raya gak.. :)