Monday, September 27, 2010

Eh, macam pernah nampak je muka kau nih..


Haa...pernah tak korang mengalami situasi ni. First time kau jumpa seseorang tuh, then orang tu cakap cam gitu kat kau.

Aku dah banyak kali dah kena. Baru ni aku jumpa lecturer uitm, aku sembang-sembang dengan dia. First time aku jumpa dia. Then dia cakap dengan aku. " macam pernah tengok ah muka awak ni, tapi kat mana eh". Aku pun jawab la der, kat bandar KT kot. iya-iya je aku. haha. Then dia gelak je ;p

pastu baru ni aku masuk seminar. Ada sorang akak ni cakap dengan aku. First time jugak aku jumpa akak ni. dia cakap " mila duk katne eh, rasa macam biasa nampak laa. ke biasa shopping kat giant? ". Aku tergelak dengan ayat dia. Hadoii kak..macam-macam. Aku jawab " ye la kot. muka giant ai nih" hehe


kadang-kadang kelakar lak bila first time jumpa seseorang, dengar soalan macam ni. kalau nak dikira dihitung semua, dah 5,6 kali aku kena tanya dengan soalan macam ni..

ke aku dah diklonkan??

wakakaka...

chow cin chow..



3 comments:

Amni said...

hehe... muka tipikal tu dear... =) tak pon dorang saja nak carik modal tuk cakap kan? macam saya.. ekeke...

Lina Aryana said...

Bagus la. 5 -6 kali,.gua ni dah brpuluh kali..lagi pening..siapakah aku ??? huhuhu

Lina Aryana said...

Aku dah lalui berpuluh kali..lagi pening..siapakah aku???..huhuhu