Monday, November 22, 2010

lelaki melayu


wah..tajuk macam mengancam gitu..haha..aku rasa macam nak mengarut pasal mende alah ni laa hari ni. Sat no aku nak pikiaq jap apa yang aku nak melalut..hehe

ok2..kalo lelaki melayu, aku suka tengok laki yang style dia simple je..haa..



cematt bai..tp seluar 2 kasi bawah lutut lagi cemat!
:P


simple tapi auww..auww..kihkihkih


yang ni nyah pon mesti tergoda..hahaha



Hoo...yang ni bukan stakat nyah, pondan yang tergoda. Ai pon tergoda..tp belum sempat nak tergoda, ai pengsan dulu nyah..kahkahkah


p/s: motif ak buat entry ni? haaaa..takde motif..saje buang masa. Takde kejadah langsung! kihkihkih

baibai


10 comments:

hakim said...

wakaka... adeh2

Betta sp said...

fesyen terkini tue yg gambo last skali

ct kamila said...

akim:

hehe..busan la weh xdok keje nk wat..

ct kamila said...

betta:

ni kalo ade yg pkai cenggini kuar g mane2 x taw la kan..

hehe

cik-terompah said...

gilak ngn asyraf muslim.. haha..

Solihin Zubir said...

hahah.. pakai topeng rey misterio ke tu? hehe..

ct kamila said...

cik terompah:

same la kite..cemat si asyraf ni..kihkih

ct kamila said...

solihin:

haha..ntahla den..ye la gamaknye..

:P

dee jey said...

nice post

ct kamila said...

dee jey:

tq2..hehe

:P