Thursday, November 18, 2010

fuh, pening!



Haa, musim2 raya haji ni memang sume pakat duk pening laa kan. Sebab sume sibuk duk makan daging. Ahaaa!

Aku pon sama gak laa. Tapi aku makan daging takdela banyak sangat. Tapi pening bukan main lagi. adoihhh. Padan muka ang. Sapa suh makan tak beringat.. (monolog dalaman jap). haha



Ni aku bagi lembu paling besaq kat korang. harga lembu ni 11 ribu der. Dikorbankan kat taman dekat umah aku. Tapi aku tak sempat pergi tengok sebab orang sume pakat duk berebut nak g tengok lembu ni..

Harga lembu pon boleh cecah 11 ribu. Hoo, aku pon nak jadi penternak lembu berjaya ah lepas ni..wakaka..

baibai.






8 comments:

akmalhilmi said...

waahhhh
besa gilakxxxxx

Solihin Zubir said...

pergghhh... tough giler lembu nie.. dh mcm bison plak..
mesti isi liat ni.. hehe..

ct kamila said...

akmal:

mmg besau gilakk..

:P

ct kamila said...

solihin:

haha...mmg tough lembu ni..
isi dye x taw liat ke x..

hehe

:P

S..U..D..@..I..S said...

harga lembu meningkat time raya kurban....

ciknabil-a said...

lembu nie besar giler! hohoho..

ct kamila said...

ciknabil-a:

haha..mmg besaq gilak pon..

hehe

:P

Miss AnisSensuous said...

Mula dengan sepasang lembu (jantan betina), lepas tu beranak-pinak, wahhh, RM RM.ngee. Tinggal tempat dan rumput je. Good idea ;)