Thursday, February 3, 2011

oh, aku jatuh hati sama kamuu~


alaaaaaaaaaa. jatuh hati sangat-sangat ni. macam mana nak buat eh? dia ni kan selalu je buat hidup aku tak tenteram. stress laa cenggini kan. haha.

suspen je kan. lalala~ meh nak habaq si dia yang buat aku jatuh hati ni.

ni haa, dia ni..



kah kah kah.

ok bye




4 comments:

PendekarPetai said...

tp aku rase die tak jatuh hati kat ko laaa... hahaha

ct kamila said...

ceh.. kurang asam! haha

:D

Solihin Zubir said...

uik.. ni mcm kereta yg sy sedekah kat jiran sebelah umh sy je pon.. ;-p

hakim said...

kate pakwe wi bmw. eh ke kete nape? haha