Sunday, February 6, 2011

Dulu lain, sekarang dah lain gila dahhhh..


nak dijadikan cerita, boleh pulek aku tak kenal membe sekolah dolu-dolu. ish3! iyo laa. dulu lain, sekarang dah lain gila wehh!

sekarang ni bila buka fesbuk je, mesti ada fren request. tak lain tak bukan, membe-membe sekolah dulu. tapi aku ni main bedal je approve orang. Sejak aku kena kacau dengan sape ntah kat chatting fesbuk tu, aku off terus chatting fesbuk aku sampai laa sekarang. habis cerita. muahaha. pastu sekarang aku pilih gak ah nak approve-approve ni. kalau yang bukan dari negara malaysia, haremmm memang aku tak approve ahh. kejam!

baru ni, ada fren request, aku bukak ah wall dia tengok kot-kot aku kenal ke. photo dia private. tapi aku tengok profile pic dia, aku memang tak kenal ahh. dalam hati, approve jelah. hehe. sekali bila dah approve, ada mesej masuk. aku pon bukak ahh. kot-kot fahrin ahmad mesej ke. wahhh, gituuu.


Tapi, bila baca mesej tu,

membe sekolah aku dulu rupanya dia ni. mak aih! cun gilos aih. dulu kemain kau kan. comot cemomot je. aku memang tak cam langsung. last-last kena sebijik dengan kawan aku ni. " milaaaa, sombongnya kau sekarang! "

haha. aku bukan sombong wehhh, tak cam. ini serius! keh keh keh.

ada sekali baru ni, membe aku masa darjah dua dolu-dolu mesej kat fesbuk aku. mila kan? ex sekolah bla bla bla. aku ha ah ha ah jelah. sekali memang membe aku kat sekolah lamaa!

haiyaaaa, ak serius tak ingat langsung weh. kau boleh pulek ingat aku duk kat mana, pastu darjah 4 aku pindah sekolah. kau pernah datang rumah aku dolu-dolu.

apsal aku tak ingat langsung? tragisnya. haha

eventhough aku tak ingat, aku still sayang kat korang semua. nah, ini buktinya!

luv shima besar, luv aku kecik je. sob sob


p/s: diaorang still cam muka aku. maknanya aku awet muda laa eh. kah kah kah. pengsan!


ok bai

No comments: