Sunday, February 6, 2011

Edit gambar guna photoscape.


Tadi kan, aku baru ada mood nak edit gambar. padahal akak aku dah suruh aku edit gambar anak dia dari akhir tahun lepas. punya laa malas aku nak mengedit ni. haha

So, alang-alang dah edit, aku tunjuk ah kat korang. tapi bila tengok aku edit tuu, comel laa jugak. (ambik bakul, masok dalam bakul sudeh. keh keh keh)



ni la hasil kerja aku bila busan duk dalam kereta.
snap gambar anak sedare aku. muahaha


syokk gila tido. jeles! haha


baju ni lawaaa. sebab aku yang pilih. keh keh






gambar last ni cumeiiii sgtt! kannnnn



ok bai


3 comments:

Solihin Zubir said...

ahahhaa.. comelnye tdow menonggek.. heheh.. lawak..

Ifti Larina said...

oh cun jugak yee edit gune photoscape. nak cube lah nanti! :D

Kembang Perawan 3288 said...

comel baby tu tidur.tertonggek lg