Wednesday, August 3, 2011

Errr, pucat lesu kau!


Assalamualaikum.

hai korang. mak aih kemainn aku. busy nau sekarang. 4 tahun sekali baru nak hapdet belog. padahal malas! ces ces =)

semalam geng chinese aku tegur.

si A: eh, kenapa u nampak pucat? nampak letih nau
aku: Err..err.. yeke. huehue.

hari ni geng melayu aku pulek tegur.

si B: milaaaa, apesal kau pucat sangat nih?
aku: eh. xkanlaa. aku dah pakai lipstik bagai. touch up kemainn. pucat gak ke?
si B: ha ah la wei. macam kau pakai lipbam je. hehe
aku: apsal semua orang tegur aku pucat ni. terjun bangunan! sob sob


haa, aku taw kenapa. sebab aku rasa aku penat gilos nak mamtik minggu ni. minggu lepas dengan 2 minggu lepas kemainn aku g bercuti kat melaka dengan shah alam. makan toksah cite laa kan.




so, bulan puasa ni, tetibe tershock pulek. dari makan banyak tetibe puasa. memang ah nampak letih lesu penat tak bermaya. heheh


moral aku nak cakap kat sini. "jangan makan banyak before puasa, nanti korang jadi macam aku" keh keh keh


ok bai



No comments: