Saturday, August 13, 2011

Alahai uncle. Jangan laa sombong nau. Dengan gua je pon.hehe


Assalamualaikum.

Hai korangg.


Aku kalo tengah bengang dengan mana-mana pakcik, terus bahasakan diri 'gua'. HA HA HA. gila keji!

Gua memang kalo pergi umt, gua lepak kat library. gua malas nak duk kat bilik postgraduate sebab kat bilik tuu tak boleh buat bising. gua kalau buat kerja gua pasang lagu sambil nyanyi sekali.

macam biasa, pukul 9 gua dah terpacak kat pintu library. eh eh. terover pulek. padahal pukul 9 pintu library baru nak bukak. maafkan daku.

bila masuk macam biasalah kan kena check beg laptop walaupon pada hakikatnya gua tak bawak beg laptop malahan gua bawak beg macam beg balik kampung. gedabak punya beg. senang sebab segala benda gua boleh sumbat dalam tuu.HE HE

tapi pagi tuu, gua rasa bengang, err err memang gua bengang. ahhh gua dah bengang gilaa. ada ke patot pakcik tuu chek beg gua dan membe gua. tapi bila gua dah siap bukak beg nak suruh pakcik tuu cek, sekali pakcik tuu buat tak heran pon. boleh pulek dia duk mengadap laptop tanpa pandang gua ngan membe gua.

ok yang tuu, gua boleh terima lagi. lepastu dengan berlagak riak takburnya dia buat isyarat suruh kitaorang masuk je library, tak payah cek. gua rasa macamm nak cekik-cekik je kau pakcik. eh eh. bulan pose ni kena banyak sabar. so, gua sabar sekarang.

tapi tak rasa ke pakcik tuu annoying =_='


ok bai.


3 comments:

Nur Farah Hani said...

haha...pakciktu malas or gedikkowt..ekekeke..:D

SpyMASTER said...

x rasa mcm annoying pun..
ok la 2.. itu maknanya dia dah percaya pada cik kamila..

cik_nini said...

annoying ~~~