Tuesday, August 16, 2011

Cara pakai shawl gaya heliza helmi-bidang labuh =)




Assalamualaikum.

Hai korang. hari tu ada sorang blogger tanya aku camner nak pakai shawl gaya heliza helmi tapi yang bidang besar punya version.


masa tu ak macam, err.. err.. saya tak tahu laa. yang bidang kecik tuu senang je. HE HE. so, now meh nak habaq mai cara dia. tetiba tadi aku terjumpa camne heliza ni pakai shawl camtuu.





Lawaa kan si heliza ni. idol aku ni. hehe. aku lupa blogger mana yang tanya hari tuu. tapi diharapkan ini dapat membantu la ea. hee

ok bai.

4 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

heliza ni pakai ape pon cantik jeeeee..tapi dia mmg icon muslimah yg betul.suke tgk dia pakai.mmg ttp aurat lah

Cik Suheela said...

i teringin nak pakai mcm heliza ni..sopan je kan yang..heeee :)

dah lah cun..pe lagi, jom lah beli tdung heliza...

japierah said...

mane nak dapat tudung camni?

~Annur said...

pesal gambo ilang

copyright ke