Friday, March 11, 2011

Powerful quake hits Japan


Tadi, masa aku tengah syok duk beli perfume kat syahbandar KT, tetiba akak yang jual perfume tuu cakap tsunami berlaku kat jepun. Aku serta merta rasa seram sejok. Sebab syahbandar tuu tepi laut. Terus aku teringat mimpi-mimpi aku pasal ombak besar. Mula laa aku terbayang benda yang pelik-pelik. So, lepas je siap beli perfume, ak terus blahhh dari situ. hehe :)

Pastu balik tengok berita, masyaAllah. Tuhan je tahu. korang tengok sendiri laa video ni.





p/s: renungan
*Amaran dari Dia. sama-samalah kita berdoa semoga semuanya selamat. amin


ok bai

4 comments:

syairahmohdanuar said...

ngeri sgt.ada abg d sana.nsb baik semuanya ok ok sje :(

ciknabil-a said...

nabilah pn terkejut bila dapat tahu sai berita nie. moga mereka semua ok la...

Solihin Zubir said...

semoga kita semua dilindungi drp perkara yg tdk diingini.. Amin..

ahmad endo said...

arap suma selamat kat ctu...amin