Saturday, October 23, 2010

kalau si dia dah tiada mcm mana?


Teringat kembali zaman kat ukm. Masa tahun 1 dapat rumet best, tahun 2 pun best. Tahun 3 aku konker bilik sorang-sorang..teramat best jugak..muahaha..

masa tahun 2, dengan kak D..(aku ringkaskan namanya...hehe :P).. Aku suka buat lawak pastu ketawa, dia pun sama...satu kepala pulak tuh.

Hari tu, tengah duk makan-makan sekali, tetiba kak D keluarkan satu soalan yang aku pon tak boleh nak bagitau jawapannya macammana..




kak D: Mila, kak D ada benda la nak tanya..
aku: apa dia?
kak D: katakan si A ni jodoh kita. Tapi si A ni dah tiada kat dunia ni, means dia dah meninggal la, so macammana?
aku: *tersedak..hmm, susah soklan tu kak D. mengalahkan soalan PHD ni..haha..
kak D: sempat lagi melawak...(tergelak sama)
aku: ntah la.. macam mana eh..(sambil ulang ayat tu banyak kali)




p/s: so, macam mane eh....

6 comments:

Amirah Adnan said...

erk..mmg agak psikologi soklan neh..haha

ct kamila said...

amirah:

haha..kan2...so, mcm mane ye..hehe

Amni said...

jumpa kat syurga! *wink* amin...

|| a - j . E . E || said...

speechless sangat.. macam mana nak jawab soalan nih?

einaz shah rizal thomas said...

haiy owner belog yang super duper cute!

nice to see your blog.


love einaz (:

einaz shah rizal thomas said...

haiy owner belog yang super duper cute!

nice to see your blog.


love einaz (: