Tuesday, October 26, 2010

awat hang ni?


Tetiba semalam tengah aku nak setup database, membe lama mesej....

membe aku : watpe?
aku laa : dah tido..padahal aku tak tido lagi..haha (gila jahat aku)
membe aku : saje nak kaco ko.

aku bukan apa. Aku agak malas laa nak layan mesej membe aku seorang ni. Pasai apa angpa sume nak tau. Pasai cheq ni dah tak larat nak layan dia duk cakap asyik susah nak dapat keje je. Aku bosan la weh. Pastu dia duk kondem habaq mai yang sekarang ni belajar tinggi-tinggi, keje takde. Tu la hang, cheq duk habaq suh sambung degree hang taknak. Kalo diploma, memang la susah sikit. Kawan-kawan cheq yang baru habis degree ramai je duk keje company besaq, gaji pon besaq kat kl tu. Awat hang jadi lagu ni.

cepuk karang baru hang tau..haha

p/s: aku malas la nak pikiaq2 masalah orang ni. Kalo nak kira, masalah aku ni pon bergunung ganang macam gunung everest tu haa....haha

baibai


2 comments:

Unknown said...

sbb tu mase kecik2 mak ayah suh belajo bsungguh2..kan..kan..ihiks! :p

Ct Kamila said...

amirah:

yup2..kalo tak wat penat je mak ayah duk membebel suh baca buku.

hee

;p