Sunday, September 4, 2011

krem kaki gua donk. hehe =)


Assalamualaikum.

hai korang. still beraya ke? aku? err err still beraya lagi. kui kui kui. tapi bila tyme tyme raya ni jalan jem takpayah nak cerita pon semua orang tahu muehehe.

aku tiap-tiap hari aku pergi beraya kot. cuma raya ke-2 aku stay kat rumah. wait membe membe datang beraya.

jalan punya laa jem. krem habis kaki gua duk menekan clutch. so hari ni aku decide duk rumah je. cukup laa 5 hari beraya. HE HE



yang tudung biru tuu bff aku. tudung merah errr aku laa. :P



aku pergi beraya dengan dia laa. hehe. tapi takpe. mak dia berehh je kalau dia keluar dengan aku. sebab kiteorang dah kenal lama gila kot. =)


btw, selamat hari raya korang.


ok bai


5 comments:

Amirah Adnan said...

selamat hari raye sis.. omeinye dieeeee :)

SpyMASTER said...

. . . . . . . . . . . . .

Cik Suheela said...

yang...brooch kita mcm sama je youu hihih ;)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

comellll, selamat hari raye :)

nabByla said...

raya sakan nmpak.. jelez2. hehe.. :)