Friday, September 2, 2011

kahkah. gelak sampai besok


Assalamualaikum.

hai korang. besok dah hari raya ke-5. jum ganti pose jum. muehehe. ni mai nak habaq mai cerita kelakar.

situasi 1
A : kau baru lepas stpm ea?
aku : ha ah. tipu sunat. keh keh. pastu gua cakap ehh tak tak. umur saya dah dua fuluh tut tut..


situasi 2
B : kau pakai tudung jenis apa camtu. nampak muda laa. macam budak sekolah.
aku : ehem ehem (lempang!). pasni tiap-tiap hari aku pakai tudung camni. HA HA

situasi 3
C : sekolah lagi ke? tingkatan berapa?
aku : ha ah. tingkatan 4. kah kah (kwang hajaq kau mila!) lalala~

situasi 4
dah takde situasi 4 daa. cerita ni tamat kat sini.

adoila. awat depa-depa ni tengok aku tak matang ke? ni kalo zaman mak aku dolu-dolu, umur macam aku dah anak 2,3 orang kot. HA HA

mulai sekarang kalau orang tanya umo lagi, aku nak cakap " umur ai baru 16 tahun " wakaka

ok bai


2 comments:

al_hakim said...

diorang saje perli kot =P

Amirah Adnan said...

sis.. senonye dyeorang tak tergamak nak tanye 'umur awk dah 35 ke?'

muehehehe ;p