Wednesday, September 28, 2011

kenapa eh isu tudung hangat diperkatakan di blog2?



Assalamualaikum.

Hai korang. dah lama tak hapdet belog. hari ni tetibe aku rajin laa pulek. (elehhhh, rajin laa sangat! keh keh)


ouh ai pemaluuu HA HA



kenapa kenapa kenapa eh isu tudung seringkali diperkatakan di belog2? ai tak paham laa yuu. dah sah-sah bertudung tu wajib, yang nak kecoh-kecoh cakap orang bertudung itu laa ini laa apekehel nye lah kan. HE HE.

Orang zaman sekarang ni mana nak dengar teguran dah.ecece macam penceramah bebas u'olls keh keh. masing-masing buat hal sendiri. bagi aku senang, buat apa yang disuruh tinggal apa yang di larang. dunia kita kejar, akhirat kita cari. masing-masing dah diberi akal fikiran kan. so pikirlah mana baik mana buruk. senang bukan.heeeeeee

so, renung-renungkan dan selamat termenung. ehhhhh :P


ok bai.


1 comment:

Amirah Adnan said...

sokong ustazah milaaaaaaaaaaa :p

p/s : ai exam sok yu..meh tadah tgn nak doa cepat :p