Wednesday, June 15, 2011

maluuu nya ai. tutup muka dengan KUALI.



Assalamualaikum.


haa, ni haa (berapa banyak haa daa) keh keh. ai tengah maluuu ni. camno nak buek ni haa (haa lagi, lalalala)

boleh pulek aku nak post question dekat formspring kwn aku, terpost kat blogger lain. " dear kalau gne vco, berapa lama eh masa yang diambil tuk hilangkan parut jerawat? "

kemainn yuu ai duk tanya soalan berjela macam tuu. ai nak tanya ayun. alaaaa, ayun ayunar, sekali terpost dekat si blogger arif.

hoi, dear kat depan soalan tak leh belahh tuu hoiii. ampun gf ariff, ai tak sengaja yuu =_=". oke oke. insaf. lepas ni kena lebih berhati hati. *tutup muka dengan kuali. maluuuuuuu punya pasal.haha



ok bai.


5 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hehehe comel je :P

sugar2 kapas strawberry said...

hehehhe..mmg kelakar! rasa macam nk sorok je muka dlm plastik

aLieF si Muncung ManiS said...

hahahahaha..abis la awk lps ni...jd buruan awek ariff,..haha..

Bigdaddyz said...

periuk kan senang sikit tak berat macam kuali ...hehe

ct kamila said...

haha korangg, lawak laa =)