Sunday, June 12, 2011

GOAL!! ai rasa bangga jadi orang terengganu. ohh, i lap yuu ganu.



Assalamualaikum.

hai koranggg. perghhh, semalam semangat gila aku duk tengok bola. eventhough tengok kat rumah je pon. jangan nak berlagak sangat laa kan. bukan pergi tengok kat stadium pon. keh keh

mula-mula memang bajet kelantan menang. aku dah frust menunggeng dah. nak menangis sob sob sob je. Tetibe dalam tak sampai seminit terakhir, GOALLLL!!

semua duk pakat menjerit melolong macam orang gila. mujur tak sawan anak sedara aku yang baru umur setahun lebih tuu. tetibe terkejut bila kitaorang menjerit goal. muehehe

masuk masa tambahan, aku rasa macam aku pulak yang duk main sekali dengan team terengganu. semangat punya pasal. siap tumbuk-tumbuk bantal lagi bila tak goal. ecehhh.

masa ni mak aku dah krohh krohh dah. tetibe goal kali ke-2. menjerit melolong pulak kali ke-2. mak aku terkejut veruks dari tido. kesian hoiiii. apa la kau nih. duk menjerit-jerit macam orang gilaa pulek.

tapi serius dowh. semangat gila semalam. aii bangga jadi anak terengganu yuu. hehe. but, for kelantan, congrates jugak sebab dapat ke final. membe aku ramai kelantan dowh. ambil hati ni. lalala~

p/s: xdok suara wase ang masa duk teppik ke goal tuu. bising bango se rumah. aku semangat tengok teranu je. kalo dok, beng harap ahh nak tengok bolaa. (p/s dalam bahasa ganu boh. koya molek mung mila.haha)

ok bai


1 comment:

kinn said...

ambe ore klate frust klate kaloh. tp gak nak wat gane adat game. btw, tahniah la ke ganu. ekekeke ;p