Tuesday, May 31, 2011

why need to closed one of your eyes. haha. kelakar nye!


assalamualaikum.

hai guys! what a good day. beautiful sky with a group of bird around the sky. (dah start melalut dah aku ni. hehehe, ketawa sopan) =)

guys, ai have funny things to share. monday, yes. on monday. ai go to umt as usual. doing research on my topic. but, suddenly got a headache. a lil bit chronic because tetibe rasa sakit kepala yang menggila.

tuesday, need to cancel my plan to go to umt sebab headache makin menjadi-jadi. oh, gosh. bila nak siap keje aku ni. rosak plan betol laa. wednesday, need to cancel again. demam pulak kali ni. apo laie. telan panadol la der. hehe

tapi yang kelakarnya, masa isnin tuu, sambil tunggu mak kawan aku datang ambik dia, sembang-sembang jap kat tangga library. disebabkan budak-budak u tengah cuti, konpem-konpem laa tak ramai orang kan. atau bahasa senang nye memang takde orang kot. haha

masa kat tangga tuu. aku kan tengah sakit kepala. pastu aku tutup sebelah mata dengan tangan. suddenly, datang la budak opis penyelia aku. eh, why need to closed one of your eyes. sambil pandang aku sepelik peliknya. (dia cakap malay je. ak yang ngengade pergi translate kot english. keke). dalam ati aku, haha. kelakarnya! cara dia tegur tuu macam aku ni tengah meroyan je.

p/s: entry ni pon dah macam entry meroyan. sabo jelah. heheheh. *senyum gatal :P


ok bai





2 comments:

AnakPakZohar said...

haha... kompius den baca entry nie.. ngee~~

mz said...

bangga jadi orang first komen,,
dah follow secara rasmi,

apa kata, ct kamila letak link blog saya di sidebar ct punya blog..kita kongsi back link sama-sama..