Sunday, April 24, 2011

Ada orang kata nilai hantaran sekarang tak ikot tahap kau belajar.. perghhh, bikin panas beb!


Assalamualaikum..

tengok tajuk entry. tengok sekarang! ecece. melampau betol. lalala~

ada orang yang cakap macam ni. tapi bukan dekat aku lah. dekat orang lain. tapi, aku yang dengar ni, macam bengang gak ah. macam jelah. Cheaaa! keh keh keh

kalau tanya pendapat aku, orang-orang macam ni, dia dengki kat kau sebenarnya. yelah, kau belajar tinggi, dia tak. lalalala~

bagi aku, bab-bab hantaran ni depend on you lah. hidup you, bukan hidup ai kan. hehe. apa yang penting, islam mengajar kita untuk tidak meletakkan hantaran yang tinggi masa kahwin. So, lagi rendah nilai hantaran, lagi bagus sebenarnya. wahhhhhhhhh! =)

satu lagi, dah adat, lagi tinggi tahap pendidikan seseorang tuu, lagi tinggi nilai hantaran dia. yelaa, berbaloi laa dengan penat lelah dia belajar tinggi-tinggi kan. So, dah-dah, toksah duk jeles-jeles kalau orang lain hantaran tinggi, kita hantaran rendah ke apa. tu hak masing-masing kan.. teehee


kalau still nak jeles-jeles, pergi main jauh-jauh. nah, duit seringgit, pergi beli aeskrem lolipop.
(baik kan ai siap bagi duit seringgit suh beli aeskrem. muahaha *gelak tak hengat. Oppss!)


ok bai


1 comment:

Amirah Adnan said...

yeahh!! sokong part yg jeles2 tuh.. haha.. ai nak kawen dengan doktor2 je, baru hantaran tinggi..erk,boleh gitu? muahahahaa.. gile gedik tak hengat duniye -.-'