Sunday, April 17, 2011

cinta internet. bolehkah dipercayai?


hai korrunkkk (versi cik epal. oPps! =) )

eh, lama sudah gua tak hapdet belog rupenya. gua agak busy sekarang. cheaaaa! (busy tido. keh keh keh)

ok ye adik-adik. hari ni gua nak berbicara pasal cinta monyet. ehhhh, bukan!. cinta internet.

agak-agak lu la kan. lu percaya tak dengan cinta internet. gua memang toksah cerita ah. gua memang tak percaya.

asal gua rasa gua tetiba rock je cakap gua lu ni?

gua tengah bengang ni beb. kawan gua ada yang dah terkena dengan cinta internet ni. gua bila bengang memang gua cakap gua lu gua lu. hahaha..overrrrr! (tipu je sebenarnye nih :P)



tapi kan, mostly cinta internet ni memang tak boleh nak dipercayai sangat.. ataupon bahasa senangnya memang tak boleh pakai kot.

so, zaman sekarang ni, tak payah laa kot susah-susah nak cari cinta ni. baik duk pikir nak buat bisnes apa lepas nih. (ni laa susah kalau kefale asyik pikir bisnes je! lalalala~)



p/s: orang yang dah kawen pon boleh bercerai berai. apatah lagi orang yang baru kapel. (aku pinjam ayat sape ntah ni. ahh, lantak!) hehe




apehal aku tetibe cakap pasal ni. hentahh laa. hek hek hek



ok bai..


4 comments:

Unknown said...

apa apa pon kenal dulu hati budi baru boleh proceed to the next level :D

Unknown said...

apa apa pon kenal dulu hati budi baru boleh proceed to the next level :D

Ct Kamila said...

cik epal:

u komen blog ai.. mcm x percaya je blogger pemes emes komen entry ni..

ahaaaa.wow..wow..

btw, agree with u! =)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

heheheh! asalkan hati ikhlas, semuanya jalaaaaaaaan :)