Friday, February 3, 2012

self make over. ecehhh!



Assalamualaikum.


hai korang. cuti-cuti ni busan laa pulek. disebabkan aku ni suka tengok orang yang terer gilos make up, so aku pon gataii duk tengok utube cara depa-depa ni make up. padahal kalau keluar pergi mana-mana, haremmm aku nak make up. malas nyah oi. setakat tonyoh eyeliner je laa yang aku suka. keh keh.

sekarang ni if korang nak pergi dinner ke, or function pape jelah.. baik uolss make up sendiri je. bukak utube, haaaa pastu bantai make up sendiri. jimattt ecehhhh. (jimat ke kedekut? hampehh)

nak tengok hasil selepas aku kaler-kaler mata aku? jeng jeng jeng. kah kah. over kau senah!



contact lens tuu membe aku yang bagi. ohh terharuu!! heee

cantiknye mata berwarna warni,
len kali boleh laa kasi lagi.

(ok fine-fine, hancus pantunku)



eh, awat kening tak menjadik? arghhh takpe-takpe try balik. ecehhh



yeay! dah menjadik. aku main belasah je ni. ihiks ( lempang gak budak nih)





p/s: so sape-sape rasa nak ambik aku jadi mak andam bolehlaa pm shaye ye. haha pengsan 40 hari. ok bai!



6 comments:

nabByla said...

haha nice ! boleh jadi juru solek dah pas nie akk ! :))

Ct Kamila said...

=))... haha..if bella nak book akak pon boley..


haha :P

Unknown said...

pewit.. jangok nguh ahhh ;p

budak penjara said...

xnk amik mak andam..nk amik mata je haha

zBz said...

mata IKANg hehehe =)

MR & MRS SAFUAN said...

cantik..
sehati0818.blogspot.com