Thursday, July 7, 2011

Alahaiiii. alahai. alahai.



Assalamualaikum.


hai korang. busy nau aku kan sampai blog pon tak hapdet-hapdet. padahal memang dasar pemalas. chaitt! keh keh

aku ni bukannya kategori suka nau chat kat fesbuk. kalo aku open chat pon, aku jarang nau tengok sape online. bese membe-membe yang masuk chat dengan aku dulu.

sekali, baru ni, membe sekolah aku dulu masuk chat. dia kelas lain tapi kenal laa. terus dia bagi kat aku sedas. gemoknye. kalau pompuan cakap takpe gak. ni laki. rasa nak pengsan 40 hari tak bangun-bangun. berat aku hempatpuluhlapan ehem ehem kg je. sedih ah aku camni. aku taw laa gurl zaman sekarang selim melim. ni menaikkan semangat aku untuk turunkan sampai 10 kg ni. mau tak kenal jumpa aku lepas ni. ahaaaa! (mengong nau :P)

korang taw tak cara diet yang memang berkesan. aku ni bukan rajin nau diet-diet ni. aku bese tibai je je semua makanan yang ada depan mata aku. rezeki jangan ditolak derrr. kiki



ok bai


1 comment:

sugar2 kapas strawberry said...

wahai laki..berat badan adalah isu sensitif bg pmpn..wuwuwuwuwuuw