Sunday, November 4, 2012

Impian itu tercapai


Assalamualaikum.


Dear bloggers. Just coming back to write something new here. Dah lama kot aku tak hapdet kat sini. nak kata sibuk, takdo makno aih. huehue

So now, aku dah habis master. hoyeah hoyeah. In fact, aku dah setel down aku punya viva (master final presentation) pada 3 mei hari tu. Tapi alkisah aku buat master by research, proses nak settle down satu satu benda tu, mak aih punya la lama.

bayangkan la eh....

1- siap tulis tesis semua - Januari 2012
2- buang masa tunggu tempoh nak viva
3- ok fine, tarikh viva dah konpem - 3 Mei 2012
4- buang masa tunggu hantar final tesis
5- final tesis hantar bulan 9

omaigoddddd, hampir 5 bulan aku tak buat pape. duduk kat rumah je starting mei to september. Then after dah hantar tesis bulan 9, dapat tarikh konvo on 24 november 2012. 

Finally aku berjaya tamatkan master aku. alhamdulillah. Now aku mengajar dekat politeknik sultan mizan zainal abidin, dungun terengganu.  Bermula 4 november 2012 :)

Ok la dekat sini, semua lecturer pon baik-baik. Tapi part yang kelakar, aku nak pergi toilet. pastu ada sorang lecturer tanya aku.

awak lecturer baru tu eh. aku kata yep.. saya laa (sambil senyum). dia kata " laa, ingat student tadi ". umur berapa? aku cakap 24..

laaa, awak la yang paling muda dekat sini. then kiteorang tergelak. so far, ok laa dekat sini. best :)


ehhh, panjang lak aku membebel.. huahua. ok la korang, byeee



No comments: