Monday, December 26, 2011

lawaa laa pulak aku tengok dia ni

Assalamualaikum.

Hai korang. Lama gilos kot aku tak hapdet belog nih. bukak pon tak. sabo jelah --". first nak say sori to blogger amirah adnan. belum jawab tag dia lagi. sori ye mek qlate yang tomei suwit2 giteww (oke sila belanja sis sebab puji ekau ni haha)


lately baru aku perasan yang pelakon ixara aishah nampak lawaaa gila. ok fine! tak payah nak over-over sangat keh keh keh. tapi serius weh aku suka tengok dia sekarang. heee


tu je yang aku nak hapdet malam ni. muahahaha (gelak jahat!)


ok bai

2 comments:

Amirah Adnan said...

ah takde2! salah tetap salah! haha

p/s: x lawa ehhhh dyeeeeeeee!siyessssssss.. haha

Ct Kamila said...

:P

ececece..lawa meq qlate nim ag ase..
(lanje mcd pelissss! muahaha)