Thursday, March 11, 2010

kisah muda mudi masa kini..

sekarang ni...byk kisah muda mudi yang mmg x taw dah nk ckp ape...bg mereka, benda 2 normal..padahal x..haih

renung2kan~~

kat bawah ni ak selitkan beberapa kisah..hrp2 kite x jadik mcm 2 la ye~~



kisah 1


gamba hiasan


si lelaki atau si pompuan ni sodap2 je duk mengata (mengumpat la tuh!) bile pasangan kapel buat mende2 yg menyakitkan mata depan dyeorg...

tp..lam mase yg same..perbuatan dyeorg ni lg teruk dr pasangn kapel yg mereka tgok tuh!.. so, mcm mana tu...

hmmm....(eden tgh pikir nih.....heheh)



kisah 2



kisah si lelaki ngn pompuan jugak...

dyeorg kate..kalo kapel pon x yah la nk tunjuk over2 sgt!!... tp lam mase yg same..dyeorg plak lebih2 upload gamba dyeorg lam fb..gamba over2 plak tuh!! melebihkan org dah kawen..ckp bukan men sodap..tp perangai..masyaAllah...

eden botul2 x phm la dunia akhir zaman ni..haih
(wlpon eden bukan org nogori, eden nk ckp nogori jugak mlm ni...hahah!)



kisah 3



ade sesetengah pompuan ni
(wlpn ak pompuan..ak nk ckp jugak!! sebab ak x suka dgn org mcm nih..)

ble duk sekali ngn kite je..dye asyik citer pasal pakwe dye je..pakwe dye hebat la..hensem la..x de org bleh tanding pakwe dye lah...mcm org len xde pakwe..hampeh!

asyik2 ble jumpa cite mende alah 2 je..kdg2 smpai dah boleh hafal ayat dye...nek muak! haih..


mmg boring la...xde cite len ke??
cite mak limah syg ke..hahah


drp duk dengar cite 2 smpai dah bleh hafal..bek g hafal ayat2 suci lg bagus..dpt gak pahala..berkat je hidup.. =p

p/s: eden x suka org perangai mcm ni..mcm dah xde cite len..bek eden g tgok cite hantu lg syok aih...


kisah 4

kisah ni tamat kat cni..mata eden pon dah ngntox nih...sok eden banyak laie keje nk kna buat..eden stop pot pet dulu la ye..

=p



k,la...

chow cin chow..

7 comments:

KaCaNg87 said...

eden pon naek muak nengok psgn kekasih ni meronggeng naek moto ngn balak dye tuh..ngalahkan org da kawen

duduk rapat2 lak 2..haishh..rse nk sound je..tp x berani..sound dlm ati jela..huhuh

mila adam said...

2 la...eden nek rimas nengoknye..haih

eden sabo jela..

=p

Stargone said...

Eden pun memang sakit mato ni mandang kapel kapel duk dating ni, pasal eden pun takdo makwo laie... hahaha!

mila adam said...

eden x cayo la stargone takdo makwo laie... hahaha

asal stargone x lotak gamba kat blog?

eden x konal laie sapa kawan eden sorang ni..

haha..

Stargone said...

Eden malu nak letak gambo den dalam blog, pasal eden takdo la ensem sangat macam tom cruise. macam Orlando Bloom ada la sikit sikit. hahaha!

mila adam said...

hahaha...stargone, ekau suko bebeno wat lawak...eden asyik tergelak jo baco komen ekau..

xpo la x encem cam tom cruise..
janji ati baek..


hehe ;p

kedaiexpress said...

lawat blog saya di http://kedaiekpress.blogspot.com untuk melihat gajet terbaru