Assalamualaikum.
hai korang. rajin bebenau laa pulak aku hapdet belog. kata takde mood. oke fine fine.
begini alkisahnya. sob sob laptop aku rosak dowh. sob sob lagi. nak baiki, problem dengan motherboard. kalau rosak motherboard ni paham-paham laa ehh. memang tak lama laa kau akan hidup wahai laptop.

model laptop lama aku. picture kredit to hencik google.
nasib baik ada notebook. kecik comell je. HA HA. tapi naik juling jugak laa mata aku duk menghadap coding. so, aku bajet nak beli laptop baru. notebook aku bagi kat adik aku untuk buat assignment bila kau kat uitm nanti. ehhh *asignment laa sangatt. main game kat fesbuk lagi banyak kot. HE HE
dulu aku pakai laptop model compaq. acer aku tak minat. dell sparepart agak susah nak cari kat 'ganu' ni.
so, korang boleh share tak specification laptop compaq yang da latest. ai nak taw yuu! ehehhhee
ok bai.
